Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Μεζονέτα Στη Μαδρίτη



Ένα πολύ όμορφο σπίτι στη Μαδρίτη που έχει κυκλοφορήσει αρκετά αλλά πρέπει κι εγώ να φιλοξενήσω γιατί δεν γίνεται να λείπει από τη συλλογή μου! Αυτή η γωνιά δε είναι ίσως η αγαπημένη του συγκεκριμένου σπιτιού. Μου αρέσουν τα απλά ρόμαν, το ξύλινο σκούρο πάτωμα, ο καναπές με τα όμορφα καπιτονέ μαξιλάρια και τις φούξια θηλυκές λεπτομέρειες. Ακόμα περισσότερο μου αρέσει το ethnic φωτιστικό και η θέα στη βεράντα! Χάρμα το αίθριο άνωθεν.



Από την απέναντι πλευρά το κυρίως καθιστικό. Που δε μου λέει κάτι.
Μου αρέσει ιδιαίτερα και η τραπεζαρία με το απλό λευκό τραπέζι και τις υπέροχες καμπυλωτές καρέκλες Panton.
Η πλευρά της κουζίνας χαρακτηρίζεται από μια περισσότερο industrial αίσθηση. Μπετά σε πλήρη θέα, σωλήνες και σωληνώσεις, inox συσκευές δένουν θαυμάσια με τα υπόλοιπα στοιχεία της κατοικίας.
Ο πάνω όροφος είναι αφιερωμένος στην κρεββατοκάμαρα για την οποία δεν τρελλαίνομαι ιδιαίτερα. Το ενδιαφέρον έγκειται στο γεγονός ότι το μπάνιο βόσκει μέσα στον ίδιο χώρο, άνευ διαχωριστικού. Είπατε κάτι?

3 σχόλια:

  1. Τέλειο!Από τα πιο σικάτα που έχω δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκο κ αρκετα θηλυκο.Τωρα πως μπορουνε κ μενουνε πιστοι σ ενα μονο χρωμα δεν ξερω.Το μονο που ξερω,ειναι πως εγω εχω σε καθε χωρο κ διαφορετικο χρωμα.Δεν ειναι κ εντονα,αλλα τι να κανω,που δεν μου αρεσει μονο ενα?
    Παντως αν εισαι της αλλαγης,πρεπει να ναι κοντινες οι αποχρωσεις,ετσι ωστε οταν βαριεσαι,οπως εγω,το χαλι εδω,το πας αλλου,το ιδιο κ την κουρτινα.
    Ενας ευκολος,γρηγορος κ κυριως ανεξοδος τροπος να κανεις αλλαγες χωρις να χαλασεις λεφτα...Το τι τραβανε δε,οι τοιχοι μεχρι να κατασταλαξω τι θα μπει,που,δεν λεγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο και classy! Μου άρεσε πολύ ο χώρος της τραπεζαρίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...