Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Ερώτηση Προς Αναγνώστες

Με αφορμή κάποιες επισημάνσεις από αναγνώστες μας για προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην ανάγνωση του blog θα ήθελα να σας ρωτήσω αν αντιμετωπίζετε κι εσείς θέματα, ώστε να καταλάβουμε αν οφείλονται σε δικές σας ρυθμίσεις ή δικές μου. 

Ως τώρα έχω συλλέξει τα εξής:

1. Πρόβλημα στην ανάγνωση γραμμάτων, δεν φαίνονται καλά τα γράμματα δηλαδή, όχι λόγω μεγέθους αλλά ποιότητας (μοιάζουν με σβησμένα σε σημεία)

2. Χρειάζεται να γίνει οριζόντιο scroll στο παράθυρο για να φανεί όλο το περιεχόμενο.

3. Όταν ερευνώνται τα περιεχόμενα μιας θεματολογίας π.χ. φωτιστικά δεν φαίνονται όλες οι αναρτήσεις αλλά μόνο η τελευταία ανάρτηση και από κάτω συνεχίζουν εντελώς άσχετες αναρτήσεις.

Εγώ δεν έχω κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις και εννοείται ότι δεν αντιμετωπίζω τέτοια προβλήματα, αλλιώς θα τα διόρθωνα. Το μόνο που προσπάθησα να κάνω ήταν να βάλω ρύθμιση "δες περισσότερα" η οποία απέτυχε παρόλο που ακολούθησα τις οδηγίες και δυστυχώς ενώ υποτίθεται αντέστρεψα τη διαδικασία που ακολούθησα παραμένει η σήμανση "δες περισσότερα" σε κάθε ανάρτηση χωρίς να ισχύει. Κατά τα άλλα προβλήματα με τη χρήση του blogger αντιμετωπίζω στη γραφή των αναρτήσεων (άλλα κενά αφήνω μεταξύ γραμμών και φωτογραφιών κι άλλα κάνει το blogger!) και επίσης έχουν χαθεί σημαντικές αναρτήσεις, σβήστηκαν από μόνες τους. Γι αυτό και ξεκίνησα το νέο blog στο wordpress. Θα ήθελα να μου πείτε αν αντιμετωπίζετε τέτοια θέματα διαβάζοντας το blog ή αν τα βλέπετε όλα κανονικά για να ξέρουμε τι φταίει μήπως και μπορέσουμε να το διορθώσουμε.

Ευχαριστώ πολύ! 


Update : Μίλησα με μια φίλη που έχει κι αυτή το θέμα του scroll οπότε καλού κακού μίκρυνα το εύρος. Εμένα μου φαίνεται τώρα στριμωγμένο αλλά το θέμα είναι τι βλέπετε εσείς. Να μιλάτε καλέ!!!


Σας φαίνονται πολύ μεγάλα τα γράμματα? Μικρά? Εγώ τα βλέπω καλά αλλά ίσως είναι θέμα browser του καθένα.




17 σχόλια:

  1. Προσωπικά, δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Να συνεχίσεις την ωραία δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Βερόνικα
    Το μόνο "πρόβλημα" που βρήσκω είναι το οριζόντιο scroll, αλλά δεν με ενοχλεί και ιδιαίτερα.
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Βερόνικα! Παρακολουθώ το μπλογκ σου πολύ καιρό τώρα και δεν παρατήρησα ποτέ κάτι περίεργο. Είπα να στο πω για να χαρείς λίγο που φαίνονται οκ οι αναρτήσεις σου, εστω σε μερικούς :). Α και μη νομίζεις δεν χάνω ανάρτηση για ανάρτηση! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το blog σου είναι εξαιρετικό και αποτελεί πολύπλευρη πηγή έμπνευσης!Δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ κανένα από τα προβλήματα που αναφέρεις. Σε παρακολουθώ τους τελευταίους μήνες ανελλιπώς και μάλιστα καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας, αναμένοντας κάθε φορά την επόμενη σου ανάρτηση. Συνέχισε την καταπληκτική σου δουλειά! Χαιρετισμοί από Θεσσαλονίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω κανένα πρόβλημα στην προβολή. Η δουλειά που κάνεις είναι θαυμάσια και σε παρακολουθώ ανελλειπώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εξαρχης που μπαινω, δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα. Συνεχισε την καλη δουλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω αντιμετωπίσει ούτε εγώ κάποιο πρόβλημα.Συνέχισε την εξαιρετική δουλειά που κάνεις γιατί είμαστε αρκετοί που σε παρακολουθούμε κάθε μέρα. Άν και καθυστερημένα σου εύχομαι χρόνια πολλά με πολλές χιλιάδες αναρτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΠΝΕΕΙΣ ΠΟΛΥ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Βερόνικα. Το μόνο που έχω αντιμετωπίσει, ευτυχώς όχι συχνά, είναι να μην εμφανίζονται οι φωτογραφίες παρά μόνο τα ενδιάμεσα κείμενα. Στη θέση της φωτογραφίας εμφανίζεται ένα κενό τετράγωνο με σκιά από πίσω, ενώ στη μέση του αντί για περιεχόμενο, εμφανίζεται απλώς ένα αγγλικό ερωτηματικό. Επαναλαμβάνω όχι συχνά. Δεν είχα σκεφτεί να σε ενημερώσω. Μια και το ζητάς όμως, όποτε μου συμβαίνει θα σου στέλνω μήνυμα.
    Keep up the good work!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα, όπου δεν φαινεται φωτογραφία αφήνετε αν θέλετε ένα σχόλιο από κάτω να δω αν μπορώ να το διορθώσω. Έκανα πατάτα τον πρώτο καιρο απο την ασχετίλα και αντί να κοπιαρω τη φωτογραφία κοπιαρα την url. Αυτό είχε ως συνέπεια αν το εν λογω site αφαιρεσει τη φωτογραφία αυτη να εξαφανιστεί κι από το δικό μας μπλογκ. Μερικές φωτογραφίες τις βρήκα και τις ξαναφόρτωσα αλλες δυστυχως χαθηκαν.

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...